Eén schadeloket voor de werkzaamheden in het Rode Dorp
Tijdens de werkzaamheden in het Rode Dorp gaan wij zo zorgvuldig mogelijk te werk. Toch kán het voorkomen dat er door onze werkzaamheden schade ontstaat aan of om uw woning. Het is dan makkelijk als u dit op één plek kan melden, zonder dat u zelf hoeft uit te zoeken wie de schade veroorzaakt heeft. Om die reden is het schadeloket opgericht;
Vanaf 1 januari 2021 is er een onafhankelijk schadeloket voor het Rode Dorp. Een schadeloket is, zoals het woord al zegt, een centraal loket waar schades kunnen worden gemeld, en schriftelijke en telefonische meldingen worden behandeld. Dit loket werkt onafhankelijk en is rechtstreeks te bereiken via deze website.
Hoe werkt het schadeloket?
U kunt op de pagina Contact kiezen voor de optie ‘Schade melden’ en het formulier invullen, wanneer u vermoedt dat u schade heeft als gevolg van de sloop, nieuwbouw of van de herinrichting van de straten. Als u op ‘Versturen’ klikt, komt uw schademelding bij het schadeloket terecht. Zij nemen contact met u op voor de behandeling van uw schademelding.
Dit betekent ook dat u uw schade niet meer hoeft te melden via meldjeschade.nl, zoals de firma Hanselman eerder communiceerde in haar brief. Wel worden de schademeldingen getoetst aan de bouwkundige vooropnames die door Hanselman zijn uitgevoerd.